De Costa's

11 maart 2018 - Calpe, Spanje

Woensdag 7 maart. Afgelopen dagen is het allemaal niet zo spannend meer geweest, buiten dat we zijn gaan wandelen en fietsen zijn we een dag met Joop en Maria in de auto naar Altea geweest, een leuk stadje, zeker het oude gedeelte is erg mooi, straten gemaakt van kleine steentjes in diverse kleuren, veel kleine winkeltjes en heel veel eet en drink gelegenheden en een prachtige kerk. Zo als ik al eerder melde, de regio Benidorm is een walhalla voor toeristen, vandaar dat het hier ook zo druk is. Gisteren, zaterdag ben ik een 40 km gaan fietsen, grote groepen fietsers zitten hier op de weg, allemaal trimmers welke zich hier in de bergen komen voorbereiden op een voor hun goed wielerseizoen, de profs die trainen hier in de maanden januari en februari. De reden dat hier op de camping veel grote campers staan is dat op veel camperplaatsen de plaatsen te klein zijn en dan moeten ze voor twee plekken betalen, of ze kunnen niet of nauwelijks op de plek komen. Het weer is de laatste paar dagen prima, elke dag zo'n 18 tot 20 graden met veel zon.