Familiereünie

3 januari 2015

Zaterdag 6 sept. de camper van stal gehaald en Jac en Jeannie op gehaald en samen naar het Golf Domein in Grashoek gereden om daar de rest van de familie te treffen op onze jaarlijkse familie reünie. Ondanks de mindere voorspellingen scheen de zon en dat zou de gehele dag zo blijven.

Nadat iedereen was gearriveerd zijn we gaan lunchen om aangesterkt de 18 holes te gaan lopen.

Voor hun die het nog niet wisten werd er door een mevrouw van de golfclub uitleg gegeven hoe men moest spelen en de spelregels op de baan. We werden in groepjes van drie personen ingedeeld en kregen een golf stik voor de grotere afstanden en een putter mee om te spelen, uiteraard met ballen. Het was nog niet zo makkelijk om op een Par3 baan te spelen. In onze groep t.w. Frans, Jos en Piet ging dat redelijk goed. Het is ons niet gelukt om een Birdie te behalen. Al met al hebben we vier uur gelopen om de 18 holes af te lopen. Terug in het clubhuis kwamen natuurlijk de sterke verhalen naar boven.

Vervolgens zijn we met z'n allen naar het hotel de Lindenhoeven in Grubbenvorts, waar ook een camperplaats bij was afgereisd om in te checken en ons te verfrissen. Zowel Dick en Tiny en wij zelf zijn met onze campers op de camperplaats gaan staan.