Reis door Marokko

15 april 2015

Dag 54

Het is zaterdagmorgen en als we de camperplaats verlaten, rijden we gelijk tegen een grote weekmarkt op. Met een beetje moeite slingeren we tussen de parkeerde auto's het dorp uit. Vandaag willen we niet al te ver rijden en na 176 km stoppen we op een camperplaats midden in het dorp Chalus, aangezien het hier heel erg stoffig is doordat er een berg zand gestort was,vertrekken we na het eten naar een camperplaats op twee km.verder, dit is een mooie plek voorzien van toilet en water. We komen nog aan de praat met mensen van uit Haarlem die op door reis waren naar Portugal en elke keer deze camperplaats aangingen. Ze hadden pas sinds een week een andere camper en mevrouw was nadat ze aangekomen waren druk aan het schrobben, er bleek ook een slang aan de onderkant van de kraan gesprongen te zijn en het water stroomde rijkelijk door de camper. We hebben nog een wandeling door het dorp gemaakt en het viel ons op dat alles netjes verzorgt. was, het zag er proper uit. S ávonds hebben we naar de TV gekeken.