Reis door Marokko

31 maart 2015

Dag 42

Het is maandag en we hebben weer een reis voor de boeg van 287 km van Merzouga nar Midelt. de klok is in Marokko ook op afgelopen zaterdagnacht een uur vooruitgegaan maar loopt nog steeds een uur achter op Nederland. Ik had alle klokken vooruit gezet behalve de wekker, dus we werden al een uur later wakker. Gelukkig had ik gisteren het toilet en de vuilwater tank geledigd en schoon water bij gevuld, dus konden we t.o.v.de rest toch nog op tijd vertrekken. Onderweg nog even een supermarkt aan gedaan, geld gepind en gelukkig rustig gereden. Twee van onze clubgenoten zijn door de politie aangehouden omdat ze te hard gereden hadden en moesten driehonderd Dirham betalen. Er wordt heel veel met laserguns gecontroleerd. S'avonds nog en briefing gehad en afscheid moeten nemen van een koppel om dat de zus van de man overleden was en zij er voor kozen om de begrafenis bij te wonen. Al eerder is dat zelfde koppel vanuit Spanje al eens terug gevlogen omdat de zus van de vrouw overleden was.