Reis door Marokko

15 april 2015

Dag 57

Het is dinsdagmorgen en vandaag zullen we weer thuis arriveren, we hebben nog honderdvierentwintig kilometer te gaan. We tanken nog even voor tien euro in Bastogne en rijden dan nog een klein stukje om naar Luxemburg om daar de tank a' 1,04 euro de liter de tank vol te laten lopen. Uiteindelijk zien we weer borden met Nederlandse teksten op als we de grens België-Nederland passeren. Om halftwaalf rijden we de oprit op. Total gereden afstand 8533 km. Al met al een prachtige reis waar we twee maanden lang van genoten hebben. Onze buurman Ad die ons als eerste komt begroeten trakteert ons gelijk op koffie met heerlijke verse limburgsevlaai. Wat wil je nog meer.!!!!!!!

1. Mariëtte van Houtem:
    17 april 2015
    Beste Piet, lieve Tonnie,

Wat fantastisch dat jullie de toch avontuurlijke reis tot zo'n goed einde hebben gebracht! Proficiat! Wat zal het thuisfront ook weer blij zijn!
    Hartelijk dank nog voor het zo goed mogen en kunnen volgen van al jullie belevenissen. Jullie mooie kaart heb ik afgelopen maandag laten circuleren op de Rotary-bijeenkomst en ook namens allen weer heel graag tot ziens.

Mariëtte.