De Costa's

23 februari 2018

Woensdag 21 febr. Vandaag blijven weer een dag op de camping Ede, S' morgens hebben we samen met onze buren Marcel en Gertie koffie gedronken en wat bij gekletst. Gertie was enkele dagen voor dat wij aankwamen de trap op gevallen met als gevolg naar het ziekenhuis en 31 hechtingen, om de drie dagen moet ze terug naar het ziekenhuis voor controle, hopelijk mogen volgende week de hechtingen er uit. We maken de afspraak dat we vanavond samen gaan uit eten, Marcel gaat met de honden wandelen en gelijk reserveren. S' middag gaan we met de fiets de stad verkennen en gaan tot het hoogste punt, een kasteel waar vanaf een prachtig uitzicht over de stad en de zee. Om zeven uur wandelen we op het gemak naar het restaurant waar Marcel gereserveerd had, echter daar aangekomen was de zaak gesloten. Waarschijnlijk was het Spaans van Marcel niet helemaal helder geweest. En nu opzoek naar een andere eetgelegenheid, aangezien er bijna nog geen zaken open zijn, hebben we een eindje langs de boulevard moeten lopen en kwamen we bij een Mexicaan terecht.  We hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad.