Reis naar Marokko

25 februari 2015

Dag 7

Na de rustdag in Granada zijn we tegen half elf vertrokken voor de laatste 325 km in Spanje naar de camping in Tarifa. Van Granada naar Malaga en toen via een prachtige kust weg via Marbella naar Tarifa. Nog even een stukje autoweg heen en weer gereden richting Cadis om LPG te tanken, dit is in Spanje weinig te koop en in Marokko helemaal niet. Om 16.00 uur na precies 2502 km gereden te hebben aan gekomen op de camping waar we werden ontvangen door medereizigers die al ter plaatse waren. Na alle reisverhalen en belevenissen van de laatste dagen te hebben besproken is Tonnie gaan koken en hebben we de avond al lezend doorgebracht.

Dag 8

Nu was het de gelegenheid om de bedden af te trekken en de wasdag was door Tonnie ingezet, na drogen en strijken lag weer alles fris in de kast. Ondertussen nog even de fiets gepoetst welke achter op de camper stond en wit van het zout was. Om 17.00  een wijntje gaan drinken bij een jarige medereizigster, waarbij we weer meer kennis gemaakt hebben met de medereizigers welke na ons zijn gearriveerd. Na het avondeten nog een wandeling gemaakt.

Dag 9

Na het wakker worden, wassen en eten zijn we met de camper naar Tarifa gereden waar we bij twee grote supermarkten de boodschappen gedaan hebben. We hebben ook voldoende bier en wijn ingeslagen omdat die in Marokko niet of nauwelijks te koop zijn en als ze te koop zijn is het erg duur. En nu maar hopen dat ze ons aan de grens niet alles weer afnemen, want je mag maar 1 ltr. drank invoeren. Om 16.00 weer gezamenlijk koffie drinken en beschuit met muisjes eten, er was weer een mevrouw jarig en een stel was oma en opa geworden.Voor de rest van de zon genoten welke de laatste dagen vol op heeft geschenen maar wel af en toe met een stevig windje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl