Reis door Marokko

Dag 42

Vandaag 1 april, een dag dat je goed moet opletten, reizen we van Midelt naar Fes over en een afstand van 177 km. Weer een fantastische rit door het hoog gebergte, we gaan tot een hoogte van 2248 meter, met prachtige vergezichten en zelfs nog sneeuw tot naast de weg. We zien veel schaapherders met grote kudde schapen, veel ezels, paarden en koeien. We rijden zelfs door het apenbos waar veel apen verblijven welke er ook niet voor schromen om maar even op de camper te klauteren. Verder zijn er veel kraampjes langs de weg die allerlei stenen en sieraden van steen uit het gebergte gemaakt verkopen of ruilen tegen een blikje bier. We hebben een halsketting gekocht en een ring geruild voor een blik bier. Onderweg hebben we Yvonne gebeld om haar te feliciteren met haar verjaardag. Zij gaf ons het advies om hier nog even te blijven aangezien het weer in Nederland slecht was met storm en regen. We hebben nog een week in Marokko, tegen de tijd dat we terug zijn is het misschien in Nederland ook goed weer. Vandaag is het 30 graden en morgen wordt het nog een graadje warmer.

1. John & Ria:
    1 april 2015
    Ik was de link van julie blog kwijtgeraakt en heb hem van Ad gekregen.
    Ik heb vandaag de eerste 42 dagen in een keer helemaal uitgelezen. Ik ga julie dagelijks volgen.
    Doe maar rustig aan , want zo goed is het weer hier nog niet.
    Groetjes John en Ria
  2. Anouk:
    1 april 2015
    En laat de weerberichten uit Marocco maar achterwege. ...ik word langzamerhand echt jaloers!!!
  3. Mariëtte van Houtem:
    3 april 2015
    Beste Piet, lieve Tonnie,
    Ongelooflijk hoe veel jullie al hebben mogen genieten van allemaal zo'n bijzondere ervaringen.(apenbos!)
    Jullie hebben nu het grootste gedeelte van de reis erop zitten en Nederland zal toch dan ook weer binnenkort in beeld gaan komen.
    Vanuit het Sittardse krijgen jullie alvast de allerbeste Paaswensen!

Hartelijke groet,

Mariëtte.