Reis door Marokko

4 april 2015

Dag 46,

Vandaag is het goede vrijdag en hebben we een rustdag op de camping er is een mogelijkheid om met de stadsbus voor anderhalve Dirham op eigen gelegenheid naar de stad te gaan. Wij kiezen er voor om dat niet te doen, Tonnie gaat de was doen en ik poets de camper maak de tanks leeg en vul water bij. Na de lunch gaan we met Leo en Jacqeulinne aan de wandel en we belanden in een Tikea winkel, waarschijnlijk een dochter van Ikea, ze hebben dezelfde spullen en dezelfde formule. De winkel was nieuw van opzet, er was meer personeel dan klanten.Om halfvijf hadden we een "happy hour" op de camping, Met z'n allen in een grote kring en onder het genot van een wijntje, biertje en een hapje was het al vlug gezellig en kwamen de verhalen boven tafel die iedereen ervaren had tijdens de reis. Met een muziekje erbij was het nog gezelliger en werd er ook nog gedanst. Alleen de muziek werd een probleem er waren maar een paar cd's ter beschikking, gelukkig had ik twee mp3's bij me, goed voor 150 singels en ben ik achter de draaitafel gaan staan. Om halftien was het de leiding die er een einde aan maakte vanwege het buren gerucht. Al met al, weer een mooie dag en zeker als je tot halftien in de zomerkleren kunt buiten zitten.